Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

Názov spoločnosti: Ladislav Németh - mladší
Ulica a číslo: Veľký Lég 720
Mesto a PSČ: Lehnice  930 37 
Štát: Slovenská Republika
IČO: 40557219
IČ DPH: SK1070006410
DIČ: 1070006410

Zodpovedná osoba a kontakt

Zodpovedná osoba: Ladislav Németh

Pracovná doba: pondelok- piatok: 8:00 - 17:00

1) O registrácii

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri dopytoch vo firme Ladislav Németh - mladší a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu www.kobrakefy.sk firmy Ladislav Németh - mladší, v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti."

Ponukové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 250kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@kobrakefy.sk, alebo na uvedenej pevnej adrese.

Dopyt je možný uskutočniť i bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie DOPYTU

Dopyt zákazníka je uzatvorený momentom doručenia záväzného súhlasu zákazníka i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením a vytvorením dopytu zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi zákazníkom a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Na webe neprichádza k uzatvorením kúpnej zmluvy, len k nezáväznému odoslaniu dopytu na produkty predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť dopyt alebo jejo časť pred odoslaním finálnej ponuky a uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. 

Všetky dopyty prijaté týmto webom sú nezáväzné. Po odoslaní dopytu predávajúci vytvorí ponuku, ktorú pošle zákazníkovi. O prijatí dopytu ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení dopytu je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno DOPYTU

Ak urobíte storno dopytu do 12 hodín, považujeme dopyt za zrušený. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení dopytu je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo dopytu.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

Výber doprravy v dopytovom procese je nazáväzný, čisto informatívny pre zistenie preferencie zákazníka. Spôsob dopravy bude dohodnutý až po odoslaní upraveného dopytu zákazníkovi.

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať "pracovný čas", mimo túto dobu po dohode.

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0,- EUR 
Cena prepravy zahŕňa možnosť večerného doručenia (voliteľne) a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia.
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

Tovar doručovaný zásielkovou službou DPD

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške do 6,- EUR

Súčasťou služby DPD CLASSIC sú aj tri pokusy o doručenie zásielky do rúk adresáta, bezplatné vrátenie balíka v prípade jeho neprevzatia a poistenie až do výšky 2 500€. K doprave si môžete zvoliť aj niekoľko doplnkových možností, a to napríklad dobierku, sobotňajšie doručenie a mnohé iné. 

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí!

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Váš web kobrakefy.sk

Obchodné podmienky sú platné od 01.01.2018 do odvolania.
Informácie pre zákazníkom: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu dopytu.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.